Wednesday 27 June 2007

PERJUMPAAN MALAYSIAN YANBU

Warga Malaysian Yanbu yang kebanyakannya terdiri dari tenaga pengajar di Yanbu Industrial College dan Yanbu University College (Male & Female Campus) telah mengadakan perjumpaan terakhir untuk semester ini.






Memandangkan cuti musim panas yang bakal tiba dan hampir semua akan pulang bercuti selama 2 bulan , maka kami berhasrat untuk mengadakan jamuan " Makan2+ Sembang2 ".




Perjumpaan ini turut dihadiri oleh rakan-rakan dari Singaporean Yanbu yang juga merupakan tenaga pengajar di Institusi pendidikan tersebut.

Perjumpaan diadakan di rumah kami dan jamuan diadakan secara "Potluck". Jamuan istemewa adalah nasi briyani ayam yang dimasak oleh En. Ayob, kueh karipap dan bubur kacang yang disediakan oleh tuan rumah.

Tak kurang juga yang menyumbang agar-agar kemenyan, nugget, sayur goreng, kurma ayam, baklava+ roti-cheese (makanan famous kat sini - mostly in every occasion mesti ada roti ni). Akhir sekali penuh le meja makan kami dengan beraneka makanan.

Perjumpaan ini juga sebagai menghargai persahabatan yang telah dijalinkan dan juga kesedihan kami di atas perpisahan dengan En. Raj yang akan meninggalkan Yanbu.

Salam perpisahan dan selamat datang kepada bakal warga Malaysia Yanbu.






No comments: